fredag 14 mars 2014

Bästa inbjudan. Wohooo \m/


Igår fick jag min hittills bästa inbjudan, nämligen, som ni ser på bilden, en inbjudan att komma och föda! Känns ju lite roligt och personligt att dom skickar såna. Mina papper åkte in till både bb i Jeppis och i Kokkola, så får se om jag får ett därifrån också? Kanske dom int är lika personliga där, sååå kanske int. 

Vi kommer att göra så att om hon bestämmer sig för att titta ut före 28 maj så far vi nog till BB i Jeppis och föder, men kommer hon efter 28 maj kl 00.00 så måst vi ju fara till Kokkola. Det känns ju kanske lite osäkert att int veta vart man kommer föda, men det är nog nått jag försöker att int ta stress över. 
Lite kul att dom har intagnings stopp precis på vårt beräknade datum! 

Videon med svaren kommer att komma upp först ikväll, för nu 15.30 ska jag fara och vara makeup och handvårds modell. Så det blir lite tight att laga den nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar