tisdag 30 september 2014

Svar på kommentarer

Anonym frågade: vad skönt . lite egentid påsammagång! :) 
Vad kostar en ansiktsbehandling vid yrkes?!

-Ansiktsbehandlingen som jag fick kostar 45€. Då fick jag hudanalys, rengöring, behandling med ultraljudsmasking, mask, införande av näringsämnen.. M.m. + massage. Prislistan finner du här.  Boka tid kan du göra här. 

Anonym frågade: Häftigt att de startar ett crossfit gym i lilla jeppis. :) kommer du träna där? Annars, hur kommer ni se på Lo och hennes "träning" eller hobbyn? Har ni redan nu någon sport som ni gärna ser hon börjar med? I vilken ålder tycker ni hon kan börja "träna/sporta"?

-Jo jag kommer att träna där. Hmm hur vi kommer se på dem? Jaa, vi ser väl på dem som att det är nått hon gör för att det är roligt och blir glad och pigg av.. Vet inte riktit hur jag ska svara på det. Vi vet ju inte vilken sport hon kommer vilja börja med, så nej vi har ingen speciell sport vi "gärna ser" att hon börjar med. Det får vi ju se sen vad hon funderar på att sku vara roligt, och vill testa på. Visst kan vi lägga fram förslag åt henne på vad hon sku kunna testa på, men aldrig att jag sku tillåta att vi tvingar henne att syssla med nån hobby som jag märker att hon inte egentligen ens vill fara på. Och sen kanske det blir så att hon vill göra ALLT, då kommer jag sätta gränser så hon inte har nån hobby precis varje kväll. Hon måste också ha tid för att ta det lugnt och fokusera på annat. 
I vilken ålder.. Jaa du. Svår fråga det också. Det är väl olika från barn till barn. Men visst kommer hon säkert börja typ skida för att det är "kul" med Robert redan när hon är typ 3-4.. Men sen nån riktig hobby som är typ 1-2 ggr i veckan kan jag väl tänka mig att hon kanske börjar med när hon är 4-5 år. (Om hon vill då förstås.) Tack för intressanta frågor!

Än ska inte den här lilla tjejen börja sporta mer än att ligga och sprattla på golvet! 
Bild från imorse när vi hade varit i duschen.


bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar