lördag 22 november 2014

Lördagstipset: LINDA

Nu mina kära vänner ska jag tipsa er om en bra blogg! 

Linda är en av mina trogna läsare (tror jag LOL ändå har hon aldrig varit in på min blogg) oooooch jag gillar ju såna läsare, SÅ nu tycker jag att det är på tiden att jag ger tillbaka lite kärlek åt er som kommenterar här på min blogg flitigt! Linda mårar och kommenterar nu som då, och det är jättebra att hon gjort/gör det, för då har jag ju nämligen upptäckt hennes fenomenala blogg.

Linda bor i Vasa med SIN fästman Robert och deras djur Piff och puff (nej det är inte hamstrar eller musar, in och läs HÄR om du vill veta vad Linda har för djur som hon döpt Piff och Puff hehe) Linda är utbildad kock, och det kan jag då verkligen säga att märks i bloggen. Hon har så otroligt många fina recept på smarrigheter, så vill jag baka nått kan jag bara klicka mig in på Lindas blogg för att på inspiration. Förutom att hon är en kock så utbildar sig Linda nu till socionom, och det blir hon färdig med 2016. Det bästa med Lindas blogg är nog att den är så otroligt fin. Hon har alltid fina bilder och alla inlägg känns genomtänkta. 

Så gillar du något av följande så tycker jag att du ska klicka dig in på Lindas blogg: 

- Namnen Piff och Puff (Lol kan ju int avslöja vad det är för djur)  - Killar som heter Robert 
- Fotografering - Matlagning och bakverk
- Socionomer (Höhö) - Brunetter
- Vasabor - DIY projekt
- Inredning - Pyssel
- Paljetter - Bra bloggar
- Livet - Kyssar

SÅ, om du gillade NÅGOT av det så MÅSTE du klicka dig in på Lindas blogg! Och det gör du endera genom att klicka på hennes namn nånstans i inlägget ELLER genom att klicka på bilden nedan. TREVLIG LÄSNING!


Jag skrev bara namnet Linda 10 gånger i detta inlägg :')
 (Ps. Hoppas det var ok att jag lånade lite bilder av dig LINDA. Slutsumma = 12)

2 kommentarer:

  1. Oj nämen JESTAS. dehär hadd ja nu absolut int väntat mig :O nu blev min lördag mycket bättre :D
    altså.... int för att den va dålig från början heller, den va faktist riktit bra men nu blev den som tusen gånger bättre :D
    Tack Carro :D <3

    SvaraRadera
  2. Hihi, vilket härligt inlägg! :D Jag håller med om att Linda (här sku jag ju ha länkat om man kunnat göra det i en kommentar) har en superbra blogg.

    SvaraRadera