tisdag 25 november 2014

Ta garderoben till en ny nivå

Nu har jag ställt i ordning Lo's skötplats här hemma hos mina föräldrars. Lol jag bryr mig bara om att hon har det fint och mysigt, själv sover jag på en madrass just nu bara för att hon ska få sova i sin spjälsäng, hehe. Allt fö båååni! Jojo. Först hade vi tänkt ta med skötbordet hit, men sen märkt jag att ÄH vafan hon får ligga i garderoben, det går lika bra där. Så nu har jag omvandlat vår garderob till ett skötbord, mycket bra, mycket bra!
Nu har Lo också fått ta över min klädhängare som jag alltid varit så nöjd över. Lagade denhär när jag var typ 15 år och ville ha alla mina fina klänningar framme.. Två stycker gardinsupphängningar och ett borst skaft! Lätt som en plätt. Det skruvade jag upp i taket. Här i rummet är det sluttande tak så därför går det. Var nog lite nervös då jag sku visa åt mamma och pappa dendär gången.. Ofta man få borra hål i taket liksom?! Men dom sa nog bara att det var fint, så då blev jag lättad. Bättre att fråga lov först EFTER jag hadd skruvat tyckt jag tydligen... Nå! Här har jag hängt upp några av hennes klänningar som hon ska ha nu i juletider. Gissar att en eller två av mina klänningar också kommer upp där.. 

3 kommentarer:

  1. knepiga lösningar :) Var det rosarandigt från förr där inne i garderoben eller har du lagt dit det? Tapetserat? :) Så fina klänningar också, varifrån är den röda juliga? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är tapet där bakom som var i rummet när garderoben byggdes. Så nee, int var jag så hård att jag börja tapetsera där i ;) Klänningen är från Homefun (Y)

      Radera