lördag 13 december 2014

ÅRETS BLOGGLUCIA 2014!!

HÖRNI!! Jag blev framröstad till årets blogglucia 2014 på Malins blogg! Jag är så happy! TACK till alla som röstat på mig! Fälld ju nog lite glädjetårar då jag hörd att jag hadd ca 50 av de 80 rösterna :') Betyder mycket för mig att ni anser att jag passar bra som en blogglucia som sprider värme och kärlek här i bloggvärlden!


NÅ, jag lovade ju två saker när jag ställde upp i valet (och vallöften är ju GANSKA viktiga att hålla.) För det första så lovade jag att sprida kärlek och värme genom att lussa runt i andra bloggars kommentarsfält, det ska jag göra så mycket jag bara hinner mellan mitt IRL lussande idag!

...... Sen lovade jag ju en annan sak också. Nämligen en luciafilm. Nu är ju dethär min blogg, så luciafilmen är ju kanske inte riktit vad ni förväntar er, men hoppas ni har överseende med det.

Jag ger er: Tärne Jakten! 
(Hoppas ni har fram popcorn)


Under dagen kommer det komma upp en intervju med årets blogglucia (jag då alltså ;)) på Malins blogg! Så kika in där mellan varven och se om hon fått tekniken att fungera, och hör mina tankar om att vara årets blogglucia!! <3

Nu ska jag packa min återfunna tärna i bilen och kära iväg till Nykarleby. Vi ska träffa tomtefar och ikväll blir det lucia med fammo och faffa! Ha en underbar dag nu alla! 

LOVE YOY GUYS... AND LADYS!

// Årets blogglucia
Alla ba: JA Carro vi har fattat att du är blogglucia iår..............
Jag: Okej.

På bilden; Blogglucian och hennes tärna.......

48 kommentarer:

  1. Alltså vilken härlig å jättebra film! Alltså mera sådant! Super!!! :)

    SvaraRadera
  2. hhahahahah gulli loppan <3 gilla mest dedär me snoop dog ;)

    SvaraRadera
  3. HAHHA! :D Riktigt kul! :D Kul att du bjuder på dig själv, och vilken söt tjej du har!! :) :)

    SvaraRadera
  4. Skrattar ihjäl me �� Så bra, speciellt slutet ��

    SvaraRadera
  5. Alltså gud vilken härlig människa du verkar vara! :D Glad Lucia och god jul på dig och keep it up girl!

    SvaraRadera
  6. Grattis till titeln o filmen var hilarious! Oj syöta vad lill-tärnan är söt (=

    SvaraRadera
  7. vilken rolig video, och jättegulligt i slutet!! :))

    SvaraRadera
  8. Haha grymt bra film... :) toppen

    SvaraRadera
  9. hahahahahah :'D höll på å piss ner mej då du körd ti snoop dog å klänningen hänger mellan dörren! å då du springer å då du sto å "flåsa" hahah,du e så bra då du bjuder på din crazyness ;)

    SvaraRadera
  10. Hahaa vilken härlig film !! :D du är en så härlig människa ;)

    SvaraRadera
  11. Hahahah alltså neee, du gjord min dag :'D

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig film :)

    SvaraRadera
  13. Alltså hahaha! Finns int ord för såna som dej. Du e helt freakin underbar Carro!!! :D du e som awesome gånger tusen!! Och helt rätt som vann lucia valet för finns nog ingen som kan sprida såååå mycket äkta glädje och värme som du kan! <3 hoppas du o prinsessan Lo får en fin lucia!! PS. Ja tror jag böri ha en secret Crush on you ;) hehehehehe

    SvaraRadera
  14. Hahah bästa luciafilmen någonsin! :D

    SvaraRadera
  15. Alltså luciakronan :'D :'D unicorn :'D

    SvaraRadera
  16. Man har så roligt man gör det! Fortsatt glädje till dig i advents och juletid.

    SvaraRadera
  17. Love it, vilken härlig film :D

    SvaraRadera
  18. Klart du är min lucka nr 13 idag :)

    SvaraRadera
  19. Hahaha ni e så härliga! Så bra! :D

    SvaraRadera
  20. SÅ SKÖN VIDEO CARRO! Alltså du har nog absolut mest humor av alla ja vet :'D Grattis än en gång <3

    SvaraRadera
  21. Altså ääälskar filmen :D du e bara för härli :D

    SvaraRadera
  22. Alltså jag döör Carro, ja skratta så myki så w skratta med mej!!

    SvaraRadera
  23. Hahahah, vilken rolig film! Den blev man glad av. Grattis till att du blev lucia! :)

    SvaraRadera
  24. Oj vilken film! Ett gott skratt förlänger livet! :D du lyser verkligen opp folks vardag med en sådan skrattfest :D

    SvaraRadera
  25. haha bäst tå do slirar me bilin :'D tänkt piss ner me åv skratt!
    do va en värdig lucia, å bra tärno :)

    SvaraRadera
  26. Haha, så himla härlig film! Klockren musik till å allt, haha

    SvaraRadera
  27. Hahah fan vilken toppen video!!!! ;D och Lo ser ju så himla gosig ut! :')

    SvaraRadera
  28. Hahah alltså videon <3 Fick även min pojkvän att skratta gott. Älskar bil-scenen :D Bra gjort och välförtjänt vinst!

    SvaraRadera
  29. alltså, BÄSTA ja sett på länge!! :D så himla bra lagat! :D

    SvaraRadera
  30. Klockrent! 10 poäng!

    SvaraRadera
  31. Kålkkå bra �� roolit. ti sii på foltsi som bjuder på se sjölv.10 poäng!

    SvaraRadera
  32. En jätterooli video, o annars o en riktigt underhållande och härli blogg :) Keep up the good work!

    SvaraRadera
  33. Du e ju ba fö härlig! Superbra gjort! Dessutom så verkar du vara en toppenmorsa, man ser verkligen din kärlek till Lo! Så vackert slut på filmen You go! ha en fin söndag :)

    SvaraRadera
  34. Haha åååh va härli luciafilm! :'D Lätt roligast jag sett idag! :D

    SvaraRadera
  35. Grattis till årets blogglucia! Den första blogglucian! :) Jättehärlig film! Satt med maken å skratta! :)
    Thanx!
    /Kitty

    SvaraRadera
  36. vilken härlig video :DD och gud vilken söt tärna lo är!!

    SvaraRadera
  37. Haha! Fantastisk film, du borde göra fler! ;)

    SvaraRadera
  38. Vilken underbar film! Shit, va duktig du är! Första gången jag kikar in på din blogg och du fick mig att vilja kika in flera gånger! Grattis till nomineringen!

    SvaraRadera
  39. Hahaha, du e bara för sjuuuuk (t kul!) :D :D Jättebra alltså! :)

    SvaraRadera
  40. HAHA!! Det är längsen jag skrattat så gott åt ett youtube-klipp! :) Tack! /Lena

    SvaraRadera