lördag 7 februari 2015

NERVÖS

Nåja! Kan ju pass på att blogga lite nu sålänge jag väntar på att tävlingen drar igång.

Igår kom vi alltså hit till Tampere. Vi for ett varv via Ikea och sen kl 16 var de dags att bege sig till tävlingsarenan. Det varinskrivning  och fotografering. Sen runt 19 drog deltävling 1 och 2 igång! De såg ut såhär: 


Det gick bra för R och första delen fick han en tid i toppen! Skitbra! Jag var så nervös hela dagen igår, men det blev bättre sen när det kom igång påriktigt.. Nåväl, efter deltävlingarna så for vi till hotellet och sen till Amarillo med Mårten och Janina som vi är med här. Vi väntade på maten typ en timme, åt på en kvart och sen tillbak till hotellet och somna direkt. 



Imorse var det tidig väckning, Robert är på uppvärmning och jag väntar på M & J. Huhu, pissar nästan ner mig av nervositet!! 

Det är så stort dethär och alla är så duktiga. Känner mig SÅ klen här bland alla biffar. Idag är det ju riktit på riktit och jag hoppas Robert hinner "njuta" av att vara här och tävla också. Det är hans första riktit stora tävling och jag är så stolt att han slapp med! (Plats 30 av 600+ kvalande) Det är en vinst i sig. Vi ser dethär som en liten förberedelse inför nästa år, så går det bra idag är det bara en bonus ;)

Nu ska jag försöka sluta skaka och ta några djupa andetag. Huh!! 





2 kommentarer:

  1. LYCKA TILL ROBERT!!! U can do this! :D KÖR HÅRT!! ..ok känner mig lite överexcited här på jobbe.. :D

    SvaraRadera
  2. Shit va spännande det låter som!! Nästan så man känner nervositeten genom skärmen :D

    SvaraRadera