torsdag 23 oktober 2014

Dagen före bästa dagen

Hello ladys! (Vet ännu int hur man stavar och har int orkat googla. Kan ju dra ett litet ursäkta här nu till alla punktK som läser; Ursäkta för att jag har lite stavfel ibland, jag har inga planer på att bli modersmålslärare, och min stavfel stör mig inte så värst själv. Mina blogginlägg är allt som oftast skrivna i "all hast" och ibland har jag inte tid att korrekturläsa det jag skrivit. From the bottom of my heart, i'm sorry. En låt åt er alla som nångång blivit frustrerade på mina stavfel:


Och slutparentesen: )

MEN JÅ HEJ! Igår färga jag håret, så nu ser de int ut som om de har härjat en aggressiv markbrand på mitt huvud nåmera, nice. Mamma kom hit och var med Lo igårkväll sålänge jag färgade. SKu även behöva färga ögonbrynen, men...

Folk får helt enkelt ta mig som jag är - en mamma som int orkar göra så mycket åt sitt utseénde just nu! Imorgon är det ju typ bästa dagen på månaden - Janina och Milou kommer hit! Sen på kvällen är det Mia Törnblom föreläsning.

ALLTSÅ hörni, ni som är *noLifers* och följer Paradise Hotel som jag, slutet på gårdagens program?!?!? FYFAN! Jag bara låg där i soffan och ba: Mhm så än en gång tar programmet slut, fan va sugand.

MEN SÅ TAR INT PROGRAMME SLUT RIKTKT ÄN, utan ni som kolla vet va som kom. Jag ba:




Alltså jag blev så löjligt rädd! Men de var ju så obehagligt!!
Alla som int kolla ph ba: ?

Okej, vi skiter i PH. Idag är det städning som gäller, städning och träning. Sista gången på Onramp kursen idag, sen är det då meningen att man ska kunna alla tekniker, Haha! Nånä, int ska man väl kunna dom, men man ska veta vad de handlar så man har potential till att bli BRA på dom. Kul det ska bli hursomhelst, förutom att jag är ganska säker på att träningen kommer bli förjävlig.

Sen förra gången tror jag att jag har en otrolig träningsvärk i axlarna, eller så är det för att jag har burit Lo så mycket i ergon, men jag sku säga att det är meningen att man inte ska få sjukt av att bära i den? Så jo, det är nog antagligen träningsvärk. Borde baka och handla idag också... Har helt press då Janina ska koma, hehe. Hon tror ju att vi hela tiden har riktit städat hemma hos oss, kanske borde laga ett bombnedslag så hennes fantasi krossas.

Ok har fått ta typ 15 pauser för att skriva dehär så nu publicerar jag bara och återkommer sen.

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar