onsdag 15 oktober 2014

En sån dag


Idag har varit en städ-dag hemma hos oss. Jag har dammsugit och skurat alla golv, och tvättat wc från tak till golv. Lo har väl tyckt att det har varit sjukt roligt att jag har städat för hon har legat och skrattat hela dagen, varvat med några sömnturer. Som sagt så sover hon ju väldigt dåligt om hon måst sova inomhus, så en liten tur med vagnen har vi hunnit med också. Snart kommer Lo's fammo hit och ska sköta henne sålänge jag far på OnRamp kursen, ser så framemot det, det ska bli superroligt!

Tänk att en liten människa kan ha så gott humör, stark vilja och vara så glad och snäll!
Åh hon är så underbar! Nej, nu ska jag packa gymväskan! Hehe, det har jag inte gjort på typ 1,5 år! 

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

2 kommentarer:

  1. Tur att hon inte var rädd för dammsugaren! Min dotter gallskriker direkt jag tar fram dammsugaren..

    SvaraRadera
  2. Vad saa de vid HH?

    SvaraRadera