lördag 18 oktober 2014

Klappat och klart


Såhär har vi sutti ikväll jag och Lo. Nu ligger jag dock i soffan dricker en äppelcider (uuuh) och hör på bliss n' eso. Har varit en bra dag idag. Jag var på gymmet från halv 11 till 14, tränade teknik, chillade, stretchade.. Jag trivs så bra på Cfj. Alla som kommer dit känner sig så välkomna, helt som en ny familj! Underbart. Märkt nog idag att det bara har varit bra att jag inte haft R som coach på nån av OR kurstillfällerna hittitlls, då han sku visa mig lite teknik idag så fick jag typ direkt i nerverna på honom. Det är ju så lätt att ta ut sin frustration på sin pojkvän men det kan man ju int göra på Kajsa och Jocki! Men, imoron är det 4 timmar (ääääh) och då har vi Robert så får se hur det går.. Hhehe.

Nu vet vi vart vi ska flytta! Känns superbra och jag är lättad och exhalterad.. Kommer bli superbra! Äntligen nått eget.. :) Nu ska jag smutta vidare på min cider och fixa lite spellistor till gymmet. 

Ps. Oh-My-god va stor hon ser ut på bilden!! Som ett litet barn typ!? När blev hon sådär stor? That's the question. Faktiskt är hon riktit tung nuförtiden. Mitt lilla barn. No baby anymore.

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

2 kommentarer:

  1. Kommer du skriva vart ni flyttar i bloggen? :)

    SvaraRadera
  2. Genast när jag såg bilden tänkte jag samma som du skrev tillsist! Hon ser ju ut som ett barn! :D hon ser väldigt lång ut! :) om jag inte visste hur gammal hon är skulle jag tro att hon är som min dotter, 1 år och snart 2 mån :)

    SvaraRadera