måndag 20 oktober 2014

Söndag men ingen vilodag

HELLO HEJ HEMSKT MYCKET HALLÅ!

Hoppas ni haft en bra söndag! Min söndag har varit.... FULL!
Först imorse var det bara att pallra sig upp och göra sig redo för 3 timmar onramp. Fammon och faffan kom hit och skötter Lo eftersom R skulle vara med och dra idag. Det gick bra och var superkul! Lärd mig mycket nytt och såg redan idag lite framsteg.. Här är deltagarna i OnRamp kursen jag går i! Nästa kurs startar 5.11 ifall ni är intresserade av att testa!


NÅVÄL SLUTSNACKAT OM GYMMET!
Idag var det också babysim igen! Idag var det doppning av ansiktet på agendan. Vi hade Lo vid vatten ytan och skulle hälla vatten över hennes huvud och ansikte och sen sku man doppa hennes ansikte snabbt lite under vattenytan (alltså inte hela huvudet utan bara ansiktet) NÅVÄL. Jag var ju värsta nervösa mamman och tyckt att vi kanske gör det först nästa gång, men så nyser hon till ordentligt och doppar hela huvudet själv hehe! Så det var ju lätt fixat. 

Ikväll var jag sen när Lo hade somnat, till Heidis på en té kopp. Trevligt värre! Heidi anmäld sig till OnRamp kursen som börjar 5.11! Ska bli sååå kul när hon börjar komma till gymmet också!!! Älskar att träna med vänner! NEJ MEN NU ALLTSÅ! Nu måst jag faktiskt fara och sova. Imoron är det måndag igen = NY VECKA. Och denhär veckan är så fullproppad så jag vet inte ens hur jag ska hinna med allt. Men det bästa som händer under veckan är helt klart att Janina och Milou kommer och hälsar på på fredag! Vi ska också fara på Mia Törnblom föreläsningen tillsammans då! Rolig, men tuff vecka helt enkelt! Ska ladda upp en video nu bara sen är det gonatt! 
Bilder från dagen: 

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar