torsdag 2 oktober 2014

Playdate med Vanessa och Pauliina

Imorse packade jag på Lo ytterkläderna och gick ut i regnet, det var nämligen så att Pauliina och Vanessa sku komma hit och vi sku ut på långprommis! Vi trotsade vädret och skuttade iväg. En rolig sak är att vi har likadana vagnar! 
Efter promenader gick vi in till mitt på en kaffekopp och så babysarna fick träffa varandra! Vanessa är 2 månader äldre än Lo, och det märktes både i storleken och i utvecklingen. Roligt att se hur Lo kommer vara om ungefär två månader! Först drack vi kaffe och åt muffins men efter en stund blev vi lite hungriga, så jag värmde spenatsoppa, Pauliina var först lite skeptisk (vilket jag kan förstå) men sen så tyckt hon nog att det var gott ändå! Spenastsoppa ser ju faktiskt int så gott ut men de e ju suupergott! Haha, som första gången Robert var och hälsade på mig till Vasa, jag bjöd honom på knäckibröd och leverlåda. HÄR SKA HAN INT BÖRI TRO ATT JA ANSTRÄNGER MIG!! Haha nää, men alltså de tyckt ju jag var typ de bästa som fanns så såklart bjuder jag ju på de då?! ;)

Tack för idag Pauliina och Vanessa! Superkul, det gör vi om!
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

4 kommentarer:

  1. Å snygga vagnar har ni, ja e rikti avundsjuk! Ere så att man måst köp en skild sittdel ti dom eller finns e där under nånstans?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst har vi! :) Sittdelen kom med som en skilld den, bara att lyfta bort liggdelen o byta ut mot sittdelen. Den har vi int ännu packa upp utan den ligger i lådan i garage! :)

      Radera
  2. åh va söta di är tillsammans :D

    SvaraRadera
  3. Har ni sittdelen i vitt åxå? Kan man ta den i annan färg eller? Allt rapa syns ju så bra sen när di böri lek i sånt.. den e så sjuukt snygg den där vagnen!

    SvaraRadera