torsdag 2 oktober 2014

Dags att börja tänka på inredning, igen!

Nu när vi ska flytta, så kommer jag alltså att inreda och skapa ett nytt hem åt oss.. Vart det än är. Det är typ det bästa med att vi ska flytta ändå. Känner att ok nog fick jag ju det helt fint här också, men ändå så var det nog inte riktit så som jag vill ha det. Det är så blandat med det ena och det andra.. Nåväl, här har jag samlat lite inspirationsbilder.. Nått mot detta är vad jag drömmer om i vårt nya hem!


Nått jag däremot aldrig skulle ta in i mitt hem är detta..

Lastpallar, koskinn som matta, djurkranier på väggen., 
discokula, möbler med trä och läder.... eh nej inget som jag känner att sku passa min smak.
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

5 kommentarer:

  1. Tänk vad olika smak man kan ha, och tur är väl det. Men jag ÄLSKAR lastpallsbord, koskinn och djurkranier haha! Däremot håller jag med dig om läder/trä... :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lastpallsbord kan no va fint faktiskt, har no sett många fina, men de e no ba int nå som jag själv sku ha :) Tur att alla tycker olika jo ;)

      Radera
  2. Du har fin smak på inredning :) tycker också om ljusa färger :)

    SvaraRadera
  3. Jag har så olika inredningsstilar som jag gillar. Jag gillar både den ljusa och vackra du har på bild, men också den mörka och mysiga med sådana detaljer såsom koskinn! Skrev faktiskt ett inlägg om ett sånt idag :)

    SvaraRadera
  4. Exakt så sku jag också vilja inreda mitt hem!! :D Längtar så efter att inom ett par år köpa hus och börja from scratch, bara ta in sånt jag verkligen vill och göra allt enhetligt, ljust och mysigt! Aaah, blir så pirrig i fingrarna då ja tittar på dina inspirationsbilder! :)

    SvaraRadera