torsdag 9 oktober 2014

TBT: Preggopics

Alla ni som just blivit gravida! Kom ihåg att ta en "före" bild! Det är så roligt att jämföra sen :) Nu väger jag ca 4 kg mindre än vad jag gjorde på första bilden, ser dock INTE ut på samma sätt muhhahaha. *Slapp* Men de gör inget, Lilli gillar min mjuka famn :')

Haha, minns ni att ni var flera här i bloggen som blev provocerade av att jag kallade min preggomage för "kaggen"? Haha det var roligt.. Kändes så självklart för mig och Robert att kalla den det, såg det aldrig som nått dåligt som vissa av er gjorde! "Men CARRO int kan du ju kall den kaggen, då tänker man ju bara på en ölmage!!!! Jag kan int läsa din blogg längre, min pappa va alkoholist!!!!!" :'D


Där låg hon mitt lilla underverk! 
Åååh alla ni som är gravida: Ni har så mycket underbart framför er <3 
Tänk att det som är i din mage faktiskt kommer bli en liten liten underbar baby.. Sjukt :)


Jag då jag var gravid i vecka 13 tror jag.. Va fint hår jag hadd! *Smiley med hjärtögon*

Här gjorde hon allt ett skutt mellan v20 och v23! Love! Vissa säger ju sådär: "Ååh du ogillar din mage nu MEN VÄNT BARA!!! Du kommer sakna den!!!" Eh don't think so ;) Överlag har alla "VÄNT BARA CARRO!!!" int stämt in på oss, så jag skiter oftast i att lägg nån större vikt på att "vänt". Tycker bara de tar på nerverna nerverna folk säger så..

Snart blir det rådgivningsbesök för den lilla krabaten som låg där i magen !
Roligt det ska bli att se hur mycket hon växt och sånt :) 
Sen kommer Tove och Tyra hit på kaffe, roligt! Ha en fin förmiddag alla!

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar