söndag 23 november 2014

DIY Av gamla lampskärmar

Åh jag är så nöjd över den mysiga belysningen jag fixade i ett huj åt Lo! Dessa skärmar hittade jag bara här hemma i mammas gömmor, men tänkte att jag ska fara på loppis jakt efter flera i olika färger! Kan ju bli superfint om man sku hitta i ljusa färger och lite olika form. Jo, kanske hinner med det nästa vecka.. Veckan som kommer hinns det dock inte med något i inredningsväg. 

Veckan som kommer är det 3 saker som gäller: 
1. FLYTTA UT 
2. STÄDA ur lägenheten
3. Fixa inför bloggjulfesten *taggad*

7 kommentarer:

  1. Va mysigt :) var har du köpt tavlan me ängeln? Jag hade en när jag var liten och den gav mig mycket trygghet så söker en till min son :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, Tror att dom kan finns vid allkristen bokhandel. Om int färdigt som tavla, så troligen ett foto som man kan köpa ramen skillt.. Har själv också haft en liknande när jag var liten och nu har mina två små barn också fått av sin mormor till dopgåva..:) /M

      Radera
    2. Hello! Tyvärr kan jag inte svara på det, den tavlan på bilden är ända från att min äldsta syster var liten :)

      Radera
  2. Så mysig! Du e så kreativ å duktig!! :)

    SvaraRadera
  3. Alltså dethär var nog något av det snyggaste jag sätt på länge, super kreativt! :) och vilken blogg du har sådär annars, min favoritblogg nuförtiden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack tack! Superkul att höra! :)

      Radera