söndag 23 november 2014

Loas lilla hörna

Idag fixade jag iordning Lo's lilla hörna här vid mammas och pappas. Drar inte fram så mycket extra då vi ändå bara ska bo här några veckor. Men som vanligt så vill jag nog ändå ha det hemtrevligt och fint där vi bor. Blir lätt stressad om det är fult och råddigt. Nå, i detta rum var Lo har sängen kommer vi också att ha vår säng. Nu inatt så sovd jag och Lo i en 1,20 cm säng, och what can i say? Det var nog inte så värst trevlig. Trångt och bökigt! Måst ju ha kuddar under madrassen så hon inte faller ner, så halva sängen var ju typ sluttande = Lo föll ner på mig istället. Kiitoooos. Nåväl, nu har jag ju bäddat hennes spjälsäng så nu sover hon där.

4 kommentarer:

  1. tavlan <3<3<3 vill ha, måst få!! :)

    SvaraRadera
  2. Ser väldigt mysigt ut! Var har du hittat tavlan med ugglorna? Den var väldigt fin :)

    SvaraRadera
  3. Tavlan är superhärlig, Lo gillar den också :) Den har jag beställt från lekmer ( http://lekmer.fi/lastenhuone/sisustustuotteet/taulut-ja-viirit/majvillan-juliste-sweet-dreams-are-made-of-this-50x70-cm ) Men ramen kommer inte med, utan den är köpt på Ikea :)

    SvaraRadera