söndag 16 november 2014

Liten blir stor

Idag promenderade jag och Lo iväg till mammas och pappas. Där förberedde vi lite inför flytten, och jag påbörjade också ett lite DIY projekt.. Men mer om det senare. Sen kom också Anton och Cindy dit, så vi fick umgås med dom lite. Det blir lite sällan nu när dom bor i Kokkola, och vi kör ju inte iväg hursomhelst nu när vi har Lo!

Bilderna fotade av Cindy.

Min lilla blir så stor! Om en månad är det ½ år sen vi kom hem med henne och var nyblivna föräldrar. Så mycket som har förändrats. Hon förgyller våra liv, och jag kan ärligt säga att jag inte trodde det var möjligt att älska på dethär sättet, före jag fick min lilla Lo. Tänk att hon har levt inuti mig i 9 månader? Tänk att det faktiskt var just hon som låg där och sparkade på kvällarna.. Det är så otroligt! Ojoj, bara jag har henne så har jag allt jag behöver. Min lilla familj, tänk att man kan vara så lyckligt lottad! 

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

  1. Hej,en fråga här till min favvoblogg:
    Eftersom du hadd hypermesis under graviditeten, å mådd sådär dåligt psykiskt, va du int rädd att få förlossningsdepression efteråt då? Att du int sku ha "vila ha" Lo sådär som de ka va. Hade en kusin som hadd de å hon vila knappt rör sin dotter, hon blev så djupt deprimerad, hennes man fick vara hemma å sköta både frun å dottern de första 3 månaderna. Å hon missa ju då desär månaderna. Nu mår hon jättebra å har även en son, som hon int alls fick depression efter.
    De känns som de sku va större chans att få förl.depr. Efter en sån fägraviditet, men kanske de e tvärtom? Va vet jag :) dina tankar om detta?

    SvaraRadera