onsdag 17 december 2014

6 månaders kontroll

Idag var det dags för Lo's 6 månaders kontroll. Det gick som vanligt bra, och hon var så duktigt. Jag är alltid löjligt stolt under dedär besöken, då hon är så lugn och "snäll" (lol som att en bebis vet skillnad på att vara dum och snäll) nå, hon är samarbetsvillig och lugn helt enkelt. Men högst troligt är väl att alla mammors är lika stolta över sina barn då det är just deras barn som står i centrum ;)


Jag frågade angående mängden mat hon äter (ni var ju nååågra som tyckt att jag matar henne "för mycket") Eftersom hennes kurva är perfekt, dvs. vikten i förhållande till hennes längd är precis som den ska vara, så tycker hon jag kan fortsätta mata henne så som jag gör nu. Så det känns ju bra! Jag drog ju ner lite på maten då när hon hade så hård mage, men hon skrek ju bara efter mer stackarn + att hon var mycket hungrigare på natten än då jag matade henne tills hon själv sa stop. 

Så nu kör vi vidare som förr!
Vill lilli äta så ska hon allt få äta tills hon är mätt, hon säger nog till 
(munnen blir som på andra bilden hehe)


2 kommentarer:

  1. Haha - minen på sista bilden är så cool! Och hon har ju verkligen så himla sött leende. Härliga bilder. :) :)

    SvaraRadera
  2. Hennes miner är ju bara för ljuvliga! :)

    SvaraRadera