onsdag 4 februari 2015

Bortskämd

Jag ska hinna blogga före 00.00!! 
*Fingrarna glöder* Eller är det tangentbordet?

Nåväl, allt gott. Ännu en suverän dag bakom mig?! Vad har jag gjort för att förtjäna detta kan man fråga sig? Nå, har väl flyt just nu bara. Trivs. Skulle blogga redan för nån timme sen men då dök en ANNONS upp på intranätet som jag bara var tvungen att svara på eftersom det handlade om något jag på ett sätt brinner för. Något jag börjat brinna för mera det senaste året faktiskt! (Nej, inte en kontaktannons från en man, höhö.) Så det slutade med att jag skrev ett gästinlägg i en blogg, och det kommer publiceras på fredag. Ska länka till det då, blev ganska bra faktiskt.Hoppas ni är villiga att diskutera med mig då också om ämnet!  Men men, mer om det då! 

Idag har jag hunnit med en del. På morgonen var jag och Lo bara hemma, blev en del lek och också lite inredning. Skyndar långsamt här hemma. Vill verkligen känna efter så allt hittar sin plats utan att jag slänger tavlor och hyllor omkring mig utan att tänka på var de landar desto mer. 

På eftermiddagen plockade jag och Lo upp denhär tjejen, (inte från gatan, eller janå, nog var hon ju på gatan men hon stod nog vid sin parkerade bil.. Eh?) Nå tillsammans fortsatt vi färden mot Larsmo, till Pauliinas. Där blev det igen många timmar av kaffe och trevligt sällskap. Lo och Vanessa var nöjda då de fick umgås idag igen! 

Dessutom har jag också hunnit till Sunds idag. Där köpte jag hem lite hyacinter att lägga i vår nya House doctor ljusstake som vi fick av Cindy och Anton i inflyttningspresent. Känns riktit lyxigt med en så fin ljusstake på vardagsrumsbordet. 

Ljusstaken är av märket House Doctor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar