tisdag 11 mars 2014

Hem och inredning: Babyrummet

Då jag frågade vad ni vill läsa mer om i bloggen, var det många av er som ville jag sku lägga upp mer bilder från vårt hem! Det var ju roooligt att ni vill det, och visst kan jag visa er vår lilla boning. Tänkte att jag delar upp inläggen, och kallar dem "Hem och inredning.." så går vi igenom alla rum här vid vårt på så sätt, hur låter det? :) Sen lägger jag inläggen under kategorin "hem och inredning" så hittar ni dem bra där om ni klickar, så kan ni läsa dom efter varandra om ni vill det. 
(Eller vill ni hellre att jag lagar långa inlägg med flera rum? :) ) 

Såå nu börjar vi med mitt favoritrum! 


1 kommentar:

  1. Ni har nog verkligen fått det så fint och mysigt!! Har sängen hjul under eller är den lätt att lyfta? Kommer ni ha den i ert sovrum då babyn är liten? Hur ser du på att låta babyn sova i er säng? :)

    SvaraRadera