fredag 28 mars 2014

Jag är den hurtiga idag!! :O

Robert har vilodag idag, men tänkt att det sku ju va "roligt" att fara ut på promenad.. Efter maten var han dock den lata av oss och orka int göra nå!! *omg* Men då när vi hadd vila en stund så dro jag upp hnm och sa att vi no ska fara.  Han var dock int på hugget *ny situation, hur ska jag hantera den* så jag fick lite panik och börja säg att han e lat o tjock (i ren desperation) han tyckt dock de va roligt så han gick me på att komma me. Haha kändes nice att va den hurttiga för en gångs skull. Jag var dock ännu så mätt efter maten så jag kuna int förmå mig att böja mig så han fick binda mina skor.


1 kommentar:

  1. Är du nångång med robert på gymmet? Du träna väl mer förut, men nu när du är gravid har det väl blivit mindre.. Hur kommer du lägg upp din träning efter förlossningen? :) får själv baby i juni o hoppas på mycket bra träningstips från bloggen din då! ;)

    SvaraRadera