torsdag 13 mars 2014

Snygga preggokläder, eller bara tält?

Åååh, surfar runt och kollar in fina baby och mammakläder. 
glammom.se har dom verkligen såå fina amningsbh:ar! 
Me want! 


Alltid ska ju de flesta preggokläder och bh:ar vara så fula och mommiga, så jag har nog faktiskt int köpt så mycket "mammakläder". Men nu då jag faktiskt börjar vara ganska stor sku det nog vara bekvämare med kläder som faktiskt är anpassade för gravida! Men man vill ju det ska vara snyggt också! 
Man vill ju inte se ut som ett tält.


Mmmm.. Ni fattar vad jag menar.

mamalicious.se finns iaf en del fint!



Vid H&M tycker jag int heller att dom har så mycket snygga mammakläder, synd! Det är ju ändå så billigt där, och man sätter ju int gärna jättemycket pengar på mammakläder som man ändå bara använder någon månad. Har nån nått tips på nån bra butik i närheten eller på nätet som säljer SNYGGA gravidkläder? :)

7 kommentarer:

  1. Ja tror (vatå typisk kvinno, som int veit va on har i klädskåpi??) ja har didär första byxorna. Campadre hadd kampanj på Mamalicious kläder för ett tag sen å då klicka ja hem ett par såndär byxor. Väääldigt sköna, lite som lösa långkalsare fast lite modernare ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De e int lätt att veta va man har i garderoben om den är stor! ;) Jag har nå liknande men dom har ingen såndär "muff" eller var det nu heter :D Dom ser mycket sköna ut, sku vila ha nå byxor som är tight runt magen med en såndär muff (hehe pinsamt om de int heter de) o sen lösa om benen (Y) :)

      Radera
    2. http://www.lindex.com/m/se/kategorier/produkt/?parent=73096&id=56604938

      Radera
    3. Men piiinsamt! Ok men jag var ju ganska nära :D

      Radera
  2. Mom2mom har mkt fint! :) Har du kollat zalando?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj jo dom hadd ju jättemycket fint! Tack för tipsen! :)

      Radera