fredag 14 mars 2014

TGIF

Goder morgen!! 
ÄNTLIGEN FREDAG! Hoppas ni alla sovit gott och haft en fin start på dagen.. Min natt var väl lite si och så, sammandragningar deluxe och svårt att somna om sen. Får kanske ta en eftermiddagsvila idag, fast jag egentligen aldrig sover dagtid. Idag har jag inga planer egentligen, kanske blir att fara ett varv till Nkby och hälsa på killen. Men det beror på hur hans träning ser ut, vill ju int fara dit och fucka upp den.. Hehe. 

Nu ska jag fara ut på en kort promenad runt kvarteret och ta lite frisk luft. 
Fortsätt ställa frågor i frågestunds inlägget, jag kommer svara på dom i ett videoinlägg, men bara om det kommer många frågor! Sara ska hjälpa mig, tycker det är lite obekvämt att sitta och tala för sig själv hehe. 

Bilder från pinterest, hur söt var int den lilla sjöjungfrun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar