torsdag 27 mars 2014

Vad säger ni

Haha jahapp! Där kom den livebloggningen direkt upp på bloggen! Cooolt *Smiley med solbrillor* Aningen pinsamt men så är det ju. (I SIMON avsnitten får ni ju också se mig "live" så lika bra att vänja sig ;) )
Vi som tänkte att vi nog bara sku testa först men nepp, om man hadd kopplat till bloggen så far det upp dirre. Men ganska roligt tycker jag! Ursäkta nu att den är lång och tråK.. eh nä ganska kul är den nog hehe. Strongt om nån av er orkar kolla igenom hela! Och jag vet int hur bra det hörs vad vi säger, men som sagt det var bara testning... Och kvalitén är skit. Men det ser ni ju.. (Obs, bättre kvalite och ljud om man kollar från dator)

Jepp vad gör vi i videon då? Vi svarar mest på "would you rather" frågor, oså visar jag upp magen. Orkar dock int koll igenom den själv så jag vet int ritkti var i videon jag visar magen hehe.

Vad säger ni? Är det där nått ni kan tänka er se mer av eller vill ni helt att jag lagar videobloggar som jag redigerat före? Kanske jag sku ta med så vi kan sända live från förlossningen? ;)
SKÄMTÅSIDO! Det sku man nu aldrig :D
Nästa gång jag livevloggar (om ni ens vill jag ska göra det......) så ska jag säga till på förhand vilken tid jag gör det så ni kan vara med live, för då kan ni också ställa FRÅGOR eller slänga en kommentar under videon!! BRA VA!? Och då kan jag ju på förhand fråga vad ni vill jag ska tala om osv.... så blir det roligare :)

5 kommentarer:

  1. Kul då det är live, det verkar inte lika krystat på nått sätt! Mera sånt jo! :D Kanske lite lång, men man förstår ju att det blir så då man inte kan klippa och hålla på i efterhand. Jag röstar på live förlossning ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är sant (I) Jo lite svårt att klippa bort alla "ehm" "jåne" situationer ;) haha jasså, men det gör inte jag ;)

      Radera
  2. Nästan som en podcast bara att med bild :) Tummen upp för flera gånger!

    SvaraRadera
  3. Muminmugg älskare27 mars 2014 kl. 16:29

    Vilka muminmuggar är det ni dricker ur i videon?

    SvaraRadera