fredag 15 augusti 2014

Från svag till stark, och från liten till stor

Hej allihop! OCH GLAD FREDAG PÅ ER!

Hoppas er fredag är superskön. Imorse ringd jag åt min mamma och frågad om hon kommer hit på kaffe, så hon kom hit, men nått kaffe drickande hann vi inte med. Nej, det var mys med Lo, matlagning, klädbortpackning, recpetsökning och allt sådant på agendan istället. Efter att vi hade ätit så for jag och Robert och handlade och mamma lämnade här och sköta Lo. Det gick riktigt bra men jag kände hela tiden att "nej nu har vi varit borta för länge". Men som jag hade anat hade hon somnat ganska direkt efter att vi for, och sov ännu när vi kom hem..

 Jag har idag packat ner alla Los kläder i str 56 och mindre. BUHUUUU det var inte kul! Hon blir ju så stor och hon har knappt hunnit använda kläderna! Men, det är också jätteroligt att hon växer och utvecklas vår lilla tös. Titta så duktig hon har blivit på att hålla upp huvudet!


(Ursäkta tutt-chocken hehe, nyvaken mamma med tuttarna hängandes hursomhelst ;))
Just var jag efter ett minneskort från Cissis med bilder från dopet, jag ska framkalla och sen tror jag nog allt jag ska lägga upp ett par bilder på bloggen också, så jo, det kommer om en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar