tisdag 30 september 2014

When life gives you lemons

Hej allihopa! Tråkigt att bloggen har lämnat lite åt sidan nu de senaste dagarna. Men det är så att det hänt en grej som vänder lite upp och ner på hela vår vardag. Så jag är på ganska dåligt humör och ja, jag har inte haft tid eller ork att sitta vid datorn. All min energi går åt att försöka hålla humöret uppe och leka med Lo.. Men, har börjat denhär dagen med en rejäl frukost och en hel del positivt tänkande så.. Nog blir det bra, fast dethär kanske inte var något vi räknat med att skulle hända precis NU.. Vi hade väl nog tänkt tanken på att detta sku hända men som sagt, inte precis nu. Men så är det, when life gives you lemons... :) 

Igår var jag ju först till yrkes på morgonen på ansiktsbehandling, jag var dit med Cindy, så när vi var färdiga så drog vi vidare till Nykabi. Där for vi ut och skuttade och sen när Lo vaknade lekte vi med henne.. Runt klockan 2 hade jag bestämt med Madeleine att vi skulle fara dit på kaffe. Alltså! Hennes hem!! SÅ FINT! Dog en gnutta när jag gick igenom huset.. "Ååååhhh!" "Var har du köpt dendär?" "Neeee varifrån är denhär?" "Men shit vad det ett rum här också?" Hon köpte min förra kamera igår så nu har hon lovat att satsa lite mera på sin inredningsblogg. Jag kommer absolut läsa den så jag får se mera av hennes fina hem! Ni hittar hennes inredningsblogg här! Ska lägga till flera inredningsbloggar i min läs-lista nu, kan behöva lite inspiration....

(Har på mej svässins jacko ;)))

Bilderna tagen av Cindy.
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

6 kommentarer:

  1. Ajaj vad har hänt? Hoppas allt ordnar sig! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack för igår! :) sku behöv ha bättre koll själv å på varifrån allting e så ja kan svara på de åt dej ;)

    SvaraRadera
  3. Hoppas vad det än är ordnar sig!

    SvaraRadera
  4. Oj, blir ju SÅÅÅ nyfiken på vad som har hänt! Kan du inte berätta? Din blogg är så bra och det är så intressant att läsa om ditt liv, både ups and downs! :) Hoppas det reder upp sig hur som helst!

    SvaraRadera
  5. Va fräsch o fin du e carro :) bra att du prioritersr bort bloggen om du inte prkar, åtminstone jag fortsätter nog läsa fast uppdateringen blir mer sällan! Kram

    SvaraRadera
  6. Är du gravid kanske? :)

    SvaraRadera