onsdag 22 oktober 2014

Cottonlights

Dessa "light-balls" (hehehehe eller vad de nu heter) är ju väldigt poppis just nu! Jag var ju till Heidis häromdagen, och hon hade gått lös som ett rovdjur och köpt hela 3 slingor! Två hade hon i vardagsrummet och ett i sovrummet. Det är ju lite roligt, för det ser ju nog lite ut som julprydnad tycker jag. Fast nu är det ju inte det, så nu har man helt legit orsak till att ha "julmys" året om.  

De flesta köper ju sina dyrt från nån inredningsaffär MEN inte min syster... Neehee! Ojoj min syster fixade egna. Kolla in hennes hemgjorda hääär. Hon är så kreativ. Hon ska snart lägga upp en DIY guide till hur man fixar sånhäna, så då ska jag föröka mig på det tror jag :) Jag kan länka sen när hon lagt upp så kan ni också försöka er på att fixa egna.. Tror jag ska laga mina helvita!
Jag är så taggad att få börja med alla mina projekt till kommande hemmet, men ännu får jag nog vänta en stund innan jag sätter igång..

DIY projekt som jag planerat att jag ska göra inom en snar framtid är: 
Renovera sängen som jag hittade i uthuset
En inredningsstege
En sänggavel i trä


Hon är nog så duktig, sänggaveln har hon gjort själv också!

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

  1. Smart, jag har inte ens tänkt på att laga själv. Jag köpte från claes olssons och väntar nu hem två slingor till som jag beställde från etzy.com. De var billiga där och fanns i många olika färgalternativ. :)

    SvaraRadera