söndag 26 oktober 2014

Ingen krabbis här


HEJ alla! Hoppas er söndag har glidit på fint hittills trots ändring av klockan, kanske krabbis..? Här i huset är det ingen krabbis (fast jag drack en päroncider igår, inte sku jag vara förvånad om jag sku ha vaknat krapulantisk imorse så ringrostig på att "dricka" som jag är!) Påtal om att dricka... Nu känner jag faktiskt att det sku v ara roligt med en riktig utekväll! Med allt vad det innebär. Det eftersom jag igår i nått skede, jo jag tror det var när vi kollade film, såg att ett gäng tjejer i filmen var ut och festade, och det såg så roligt ut! (Dock såg det inte så roligt ut när dom i filmen vaknade nästa morgon, rufsiga, fula, mådd dåligt och med en hand på bröstet.. Ehm) Så kanske jag kan lämna bort alkoholen, men en rolig helkväll med vänner sku faktiskt sitta bra. Kanske ska bjuda hem några hit till mitt på middag. Jo det ska jag göra!

Nååå. Igår efter bloggträffen kom Cindy hit ett varv. Vi diskuterade träffen, vad som var bra, vad som kan bli bättre till nästa gång osv. Vi såg också igenom alla svar på frågorna som vi hade i Learning Café. En av ideérna (som jag knäckte såklart hehe) är så jävla bra! Ska ta och gå igenom allt nu och skicka till Ida-Marie och Maria. Tror jag inte lägger upp det på bloggen heller, knappast intressant för er. 

Efter att jag skickat sammanfattningen ska jag gå igenom allas blogginlägg där de skrivit om igår! Hittar jag nå fina bilder får de absolut komma upp här på bloggen också. Sen ska jag se om jag hinner svara vidare på frågestunden sålänge Lo sover. 



bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar