tisdag 4 november 2014

Bollar

Hej vänner! 
Får väl lov att erkänna att bloggen lämnar en aning åt sidan nu i dagarna. 
Orsak till det då? Jo lemme tell u: 

1. Jag är krasslig, håller på att bli förskyld men det vill inte bryta ut (kan de int bara göra de så slipper jag det?? That's the question.) 
2. Jag är jättetrött pga orsak 1, idag sov jag och Lo från 12 till 16! HUPS
3. Lo är lite PMSig, undrar om hon håller på att bli tonåring? För hon har alla rätta symptom: Trött, envis, gnällig, svårväckt, humörssvägningar - ena stunden värsta glada bebben, nästa stund en griskulting som bara vill vara nära sin mamma! (Ok de vill ju int tonåringar men hehe) + att hon är väldigt uppmärksamhetssökande ;) Nää int är det så usligt, egentligen är hon väl bara helt vanlig bara att hon skriker mera
4. Har seriöst 10 bollar i luften just nu, det är planeringar av alla dess slag och 3 STORA grejer som jag måste tänka på, planer, mejla, diskutera stup i kvarten. 
____

Men när jag är frisk och grejerna böri va på raden så ska bloggen bli som förr igen. Meeen ni vet ju att ni alltid kan räkna med inlägg på kvällarna, då får jag sätta mig ner och ta det lugnt och göra det jag gillar bäst i lugn och ro!


Nåväl, men hej! Bloggjulfesten!! HUR ROLIGT! Kommer bli så fint! Vi har bestämt att ha festen i Juthbacka herrgård,  jag fullkomligt älskar den byggnaden, så otroligt mysigt och fint där. Det blir god mat, trevligt sällskap, musik och roligt program. Hoppas vi ses där!



Nu ikväll så bakade jag och Lo en kaka som är i frysen nu, det ska ännu komma jordgubbar på den. Robert for till CFJ och drog 3 pass nu på kvällen, så lovade vi att vi sku baka nått tills han kom hem och har varit och handlat.  ♥ Nu ska jag se om jag hittar nån rolig kommentar jag kan göra dagens fråga av! 


bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar