söndag 25 januari 2015

Hörnan

Ok, så jag orkade inte vänta tills jag har fått upp hyllorna! Var bara tvungen att få börja inreda kontoret! Såhär är nog egentligen ganska långt ifrån hur det kommer se ut sen, eftersom jag ska laga skrivbordet längre och sätta upp hyllor som sagt.. Men i väntan på det så kan jag bra ha det såhär! Fint och mysigt! :) Ny blogghörna, jiiihoOO!

Idag hittade jag världens fynd i mammas och pappas uthus. Nu är den sprayad och fixad. Imorgon när den torkat ska ni allt få se. Kommer bli så snyggt *Tumme upp* Känns skönt att ha alla grejer här vid huset nu. Jag kan gå och pyssla på medans Lo kan leka i köket och titta till henne/vara med henne på samma gång.. Sen efter att hon somnat kan jag måla/slipa whatever jag vill fast det är kväll! Tidigare har jag ju fått fara "hem" före hon ska somna så jag hunnit natta henne. Men nu kan jag natta och sen fortsätta! Alltså shit vad det är roligt att renovera och fixa. Kanske jag borde bli snickare istället. 

Nu tänker ni MEN HERREGUD VA HON HA KÖPT MYKI NYTT TILL HÖRNAN! 

Men då har jag bara en sak att säga åt er: Nej.
Bland annat: Lampan som är på skrivbordet har jag köpt på gårdsloppis. Från början var den orange, nu har jag sprayat den vit. Den svarta stolen har varit på mamma och pappas bygge som extrastol som dom sen sku slänga. Men loook at this: 


Jepps jepps.. Snygg va? Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Gamla stolar är så snygga! Fint med återbruk! ;)
    Det är säkert hur skönt som helst när ni äntligen sluppit in och bo. Så mycket enklare när man vill få nåt gjort med barn i huset.
    /Kitty

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har det! Vilken lyx med en egen blogghörna :)

    SvaraRadera