lördag 11 oktober 2014

4 månader


Idag blir vår lilla tje hela 4 månader! Vart flyger tiden? I don't know! Men det jag vet är att jag och Lo verkligen hör ihop, kan inte tänka mig ett liv utan henne. Där hon är, där är jag! Imorse kom Verre hit och vi for ut och skuttade till Halppis. Där köpte jag ingredienser till mina tonfiskrullar. Lo låg och lekte på golvet och Verre satt bredvid och lekte med henne. Jag pysslade ihop rullarna.. Sen senare kom också Linn, Maaku och Erika hit på kaffe. Väldigt trevligt men de hann inte vara här sålänge, för de blev så sena, hehe. Jag märke att Lo börja bli ganska trött så hon orkade inte riktit med allt ljud, så jag fick lov att jaga hem dom! Aldrig kul att säga åt gäster att de måste fara hem, men ibland är det nödvändigt, och jag tror nog de förstod! Nu sover hursomhelst Lo, och vi ska snart göra oss redo för att fara på min mosters "kalas", men hon ska nog få sova en stund till tror jag.. 
(Sori för skit bilder, har inte ännu nån laddare till kameran, men får den SNART!)

bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

1 kommentar:

  1. Ger ni välling till Lo nu? När började ni och hur mycket ger ni?Jag tänkte börja ge till min 4 månaders bebis nu :) tack för en bra blogg förresten och ha en trevlig lördagkväll!!

    SvaraRadera