måndag 27 oktober 2014

Jag skryter ju inte vanligtvis men...

Alltså jag undrar nog seriöst om det nångång kommer tas nån finare bild på mig än denhär!? 
Int för att skryt men de e ju no helt klart snyggast bilden på mig genom tiderna... Int ens mitt bröllopsfoto kommer vara finare ju. Känns ganska surt att redan liksom uppnått toppen i snyggaste-fotot i livet.. Har ju inget att sträva efter nu liksom.. 




Nåväl, inte är jag ju sur för det. Känns ju bra att ha det över också på ett sätt! Nåja! Måndag igen. ÄNTLIGEN är ju Robert ledig!! Huhu det har varit 5 jobbiga/stressade/ensamma veckor dehär senaste.. Men nu är han på ambulansen igen vilket betyder att han nu börjar med 9 lediga dagar och sen 1 dygn jobb, 3 dygn lediga! Eller... Ja, han jobbar ju ganska mycket på CFJ men oftast bara 3-5 timmar per dag, så de är ju inget! 

Nå denhär veckan består av bland annat mammaträff, middag med vänner på lördagkväll, rådgivningsbesök, möte med Ida-Marie och Maria som står bakom gruppen Finlandssvenska bloggare, babysim, m.m. Såå ganska fullspäckat men det är bara roligt! Ha en fin måndag nu hörni. Jag och Lo ska fara ut och skutta till mammas och pappas, ska rota i uthuset och se om jag finner nån gammal möbel som vi kan ha som linneskåp.. 


bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

3 kommentarer:

  1. OMG. Fick just flashbacks av någå skor jag hade på en avslutning i lågstadie. :|

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha kuna int va en trevlig flashback :D

      Radera
    2. Nej herregud, ja hadd förträngd dem bra! :D

      Radera