onsdag 10 december 2014

Kaffi med Elisabeth och Lo

 "Va seger ett om frisyyrn miin? Ere na feil elo?"

Idag fick jag och Lo finbesök, nämligen av preggoladyn Elisabeth! 
Som vanligt hade vi riktit trevlig. Blev så mycket bebissnack så tillslut sa jag: "Alltså om du vill tala om nått annat än förlossning och mammaliv så kan vi ju nog göra det?" Haha tillochmed jag själv tyckt det gick till överdrift. Men alltså det finns ju SÅ mycket att tala om inom dessa ämnen! Så otroligt roligt att tala med en kompis nu som själv ska få baby.. Det är ju liksom skönt att veta att hon faktiskt ÄR intresserad, och inte bara låtsas för att jag tycker om att tala om sånt, hehe.


Lo's förskylning har blivit bättre redan, Det hjälpte nog säkert då hon sov så länge detdär dygnet. Tur det, jag var rädd att hon skulle vara sjuk i två veckor igen som hon var förra gången hon var förskyld. Men men int har vi här hoppat över nån bro ännu, kanske är hon ännu lite krasslig.. Idag har vi nu iallafall hållits inne, det var ju så kallt och blåsigt idag.


Här kan ni läsa (och se några riktit söta bilder på Lo) Elisabeths inlägg om vår lilla träff!

EDIT: SKIT I KAFFEINLÄGGET HENNES läs istället DETHÄR inlägget där hon skriver hur vi blev vänner + att hon gör en lista över vad som är positivt och NEGATIVT med att vara vän med mig! Haha jag dog en gnutta då jag läst. In och läs hääääär och få dig ett gott skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar