måndag 5 januari 2015

Huhu HEJ!

Hello! Har egentligen inte tid att skriva nu eftersom träningen kallar, men kände ändå för att komma in och säga hej! Som ni läst på Janinas blogg, så var jag ju till hennes igår. Det var superkul som vanligt. Vi var ut på PW, åt mat och sen satt vi oss ner och "did some business". Snattar Janinas bild här nu så att ni ska få veta hur feelisen är kring det: 

NÅJA men det får ni veta mer om, om några veckor. 
OJOJ jissus vad det var hemskt att köra hem från Vasa igår! Hade ju som tur var inte Lo med mig, så då kändes det bättre, men skulle jag haft henne med tror jag nästan jag sku ha stannat och tvingat Robert att hämta oss. Dock bara från Nykabi, därifrån till Jeppis var det skitdåligt väglag men från Vasa-Jeppis var det bra. Ja vetjahe, he e hede Nyykabi. 

Ska försöka hinna blogga om pottan och Lo ikväll också bara jag hinner! 
Men nu måste jag packa väskan och dra mig till Crossfit Jeppis the place to be. 

1 kommentar:

  1. Det är ingen brådska för min del. :) Förresten, vilka reaktioner har du fått från andra när du berättar att Lo redan kan gå på pottan? Jag har väl fått en och annan konstig blick och ett par menar att det är onödigt tidigt att börja greja med det nu ( ja, om det inte hade varit för den röda rumpan lägger de till??). Annars mest positivt. Många verkar tycka att det är en bra idé. Blir kul att läsa vad skriver sen.

    Ha det så kul på träningen! :) :)

    SvaraRadera