torsdag 29 januari 2015

Klycshor i trappan och era åsikter

Hej på er mina kääära vänner!

Imorse bestämde vi oss för att fara en sväng till Kokkola och söka en matta till hallen och en till källaren. Hem kom vi med 0 mattor men desto mer annat! Bland annat en hylla till köket, en skylt, lampor till mitt loppis-fynd som numer hänger i hallen *smiley med hjärtögon* (bild kommer snart), en inredningsstege, krokar (JA! Jag hittade äntligen DE krokarna!) en klocka till köket, min drömlampa till sovrummet och hmm vad annat.. JO! Dessa bokstäver till trappan! Först hade jag tänkt lägga siffror på trappan, men detta blev ju mycket snyggare.

Idag lag jag även upp ledstången eller vad det nu heter, 
den är gjord av ett gammalt rör.
Idag har varit en riktigt underbar dag måste jag säga. Har fått umgås med mina älsklingar och vi har varit på gott humör hela tiden. När vi kom hem från Kokkola målade jag (äntligen!) tamburen och sålänge jag gjorde det var Lo hos sin mommos och R for till gymmet. När jag hade målat klart och städat lite for jag också till mammas och där drack vi kaffe och sorterade lite kläder. 

Nu sitter jag och filar på min kommande header som jag ska ha på min nya blogg på sevendays.fi! Jag har ju ganska länge kört på samma stil när det kommer till mina headers.. Men nu funderar jag på att göra en lite mindre kaosartad! Hehe. Har ni några förslag? Hur tycker ni min header ska se ut? Vilken känsla vill ni att den ska förmedla? :) Jag vill ju så långt som möjligt att min blogg ska vara som den varit förut, och att ni känner er lika "hemma" på min nya blogg som ni gör här på denna bloggen. Så era åsikter ligger mig varmt om hjärtat! :)

4 kommentarer:

  1. Men snyggt!! :) Jag tycker nog du ska hålla samma stil på bloggen som förut. Hur den än ser ut kommer iaf jag fortsätta läsa :)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker din nuvarande header är personlig och visar precis vad man kommer att få läsa om! Jag röstar på att köra samma stil. Men visst finns det många olika snygga och personliga headers.

    Tack för att vi får följa er renoveringsresa! :)
    /Kitty

    SvaraRadera
  3. Jag röstar för samma stil! Tycker att det är mest "du". :)

    SvaraRadera
  4. Röstar också för samma stil!

    SvaraRadera