torsdag 12 februari 2015

Carro i X3M

Igår blev det ju en halvdag i Vasa. Intervjun gick bra och den kommer sändas IDAG kl. 13.10 på Radio X3M så tune in om ni vill höra då jag berättar en massa smaskigtheter om sevendays, podden och bloggen! 


För första gången sen vi fick Lo så var jag faktiskt ut på en liten shoppingrunda. Hem kom jag med 2 nya byxor, en kofta och två tröjor, en halsduk + lite underkläder. Äntligen nya byxor säger jag bara! 
Men dethär är ju ingen modeblogg, så jag behöver väl inte visa upp vad jag shoppade *tur*


5 kommentarer:

  1. Vi, dina trogna läsare, kräver att du visar allt du shoppat! :)))))))

    SvaraRadera
  2. Carro, du slipper int undan! Fram me kamera å fota nu bara va du har shoppat :)
    jätte bra interjuv annars!! Ska bli spännand att få följa med!!

    SvaraRadera
  3. Nu finns intervjun och den snygga bilden på nätet http://svenska.yle.fi/artikel/2015/02/12/scrolla-evigt-pa-sevendays // X3M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uuuuh yes yeees very nice picture ;) Bra då jag trodd att jag bara sku vara med i radion och INTE synas, men icke :) Bra artikel!

      Radera