måndag 2 februari 2015

Kaosartat


HELLO MY LITTLE FRIENDS! 
... Här har jag lyst med min frånvaro. Helgen har bestått av en sak: Kalas. Först var det min moffjokk som fyllde 90 år, och sen var det dags för kalas för Robert som fyller 25 år imorgon. Sååå tid för bloggen har varit cirka 0 %. TRÅKIGT MEN SANT! Däremot har jag ju varit aktivare på min instagram! Ni följer väl mig där? CarolaEkman heter jag. Fast det är mest bilder från hemmet just nu.. Så alla mina gamla kompisar (typ killar) slutar följa mig för sånt intresserar ju kanske inte dem.... Men det är hellungt, jag vill ju bara att såna som vill följa mig ska göra det. 


Vad annat?! JO idag ska jag endera fota eller filma alla rum från huset. Ni frågar ju efter det stup i kvarten så dags att ta tummen ur nu känner jag. Det är så mycket denhär veckan så jag blir helt kaosartad i huvudet. 

Såhär ser min vecka ut: 
- Idag: Fota/filma huset. Massage klockan 12-13.30 Klippa podd ikväll
- Tisdag: Robert i jobb. Vara med Lo hela dagen, ha kaffebesök, städa. 
- Onsdag: VASA Intervju i Radio X3M - Podda med Janina
- Torsdag: Klippa podd, fixa header till nya bloggen på sevendays.fi (12 dagar kvar nu! IIIH!)
- Fredag: Starta mot Tampere från morgonen, om vi hinner far vi till IKEA. Se då Robert tävlar på kvällen
- Lördag: På crossfittävling hela dagen, hem på kvällen, hämta Lo
- Söndag: Babysim TA'T LUNGT!!

HUH blev ju trött bara av att skriva vad jag ska göra :)





NEJ Nu ska jag fara och få massage i 1,5 h. 
Behövs känner jag! Hörs sen om inget annat kommer ivägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar