fredag 7 mars 2014

Ä N T L I G E N !

Wohoo \m/ Då jag låg i sängen imorse och blev väckt av att min telefon ringer, och det är nån JÄVEL som ringer med DOLD NUMMER (VEM FAN ANVÄNDER DOLD NUMMER NU FÖR TIDEN?? Och räknar med att folk ska svara??? Idiot.) Jag svara förstås INT. Tror dom man är dum eller?! Jaaa, så då redan känd jag att "Mhm kul morron." Blev ju int bättre av att jag ser ut och märker att det är värsta skithöstvädret. Tänkt nog om jag sku ta och krypa ner mellan täckena igen MEN, så hör jag att posten kommer. And i'm like HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!! Går försiktigt fram till dörren, och JAVISST! Där ligger det äntligen!!! 

Min reaktion då jag såg det: 

Alltså ett AVI från posten att MAMMALÅDAN kan hämtas ut!!! :') 

Fälld en liten tår. Jag har väntat sålänge! 
Jag tog upp den och gjord en liten segergest: 

Sen ringd jag till Robert, det blev inte mycket ord utan såg mer ut såhär: 

SKU MIN FREDAG KUNA BÖRJA BÄTTRE? 

PRECIS!

2 kommentarer:

  1. Spännande om ni får den nya!? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa-a får se! :D Ja vet ju ingen skillnad på dom men de står väl där i :D Ska nog visa sen :D

      Radera