fredag 7 mars 2014

Carolaekman.com

Den uppmärksamma läsaren har kanske märkt en liten förändring till här på bloggen. Igår då jag började möblera om här och försöka få bort ramen runt bilderns osv kom jag på att nej, nu är det dags att skaffa egen domän till bloggen. Sagt och gjort, nu hittar ni mig på www.Carolaekman.com! Men misströsta icke, min gamla adress Carroekman.blogspot.fi fungerar nog ännu lika bra.


Nu har vi fredagshandlat, och jag har köpt ett nytt minneskort! Så nu blir det att fota grejerna ur mammalådan. Hoppas ni är intresserade av att se vad som finns där i, för det kommer ni få göra ;)

5 kommentarer:

  1. Åh vad kul att ni fått mamma-lådan nu och vad roligt för oss läsare också om du visar upp allt fint innehåll! :) Vilken underbar känsla det måste vara att få plocka upp alla söta små kläder. Väntar ivrigt på att få se vad ni fått! :)

    Dessutom vill jag kommentera din nya bloggdesign! När din blogg läses på dator är den super! Jättefin design och mycket mera "lättläst", men.. Jag som numera oftast läser bloggar på telefonen tycker att designen ändrats till den sämre eftersom den är så svårläst. Och att kommentera är riktigt krångligt för texten "ryms inte utan den bara fortsätter så att man inte ser den" svårt förklarat men.. Kanske detta bara gäller mig och min telefon. Annars har du en så bra blogg som jag gärna läser flera gånger om dan! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hello på dig! Joo det var jätteroligt, ska tvätta dom och stryka dom nu, vilket jag älskar! Att stryka babykläder alltså ;)

      Aha, sugande om det blev sämre. Ändrade lite inställningar nu så telefonproblemet borde vara löst nu! Eller är det ännu dåligt? Tack för din feedback ;)

      Radera
    2. Jag hade samma problem med mobilen, bloggen var lite svårläst! Men nu är det som det var förr = mycket bättre! Bra att du fixade det :)

      Radera
    3. Nu är det "som vanligt" när man läser på telefonen igen! Va super att du fixade det :D

      Radera