lördag 29 mars 2014

Dagens fråga; Träning

Anonym sa; 
Är du nångång med robert på gymmet? Du träna väl mer förut, men nu när du är gravid har det väl blivit mindre.. Hur kommer du lägg upp din träning efter förlossningen? :) får själv baby i juni o hoppas på mycket bra träningstips från bloggen din då! ;)

Hej på dig! 
Hehe rolig fråga. Nä, egentligen int. Jag har nog varit förstås, både tränat själv och sen också bara varit med som "sällskap" eller att jag int har haft nått bättre för mig. (T.ex då han är på dejour i Nkby och vi int ses så mycket, då kan jag fara med hnm till gymmet.) Före jag blev preggo träna jag en del, int alls nå aggressiv träning på det sättet, men jag höll igång. Sen jag börja må dåligt pga graviditeten så blev det ingen träning alls. Kuna knappt komma upp ur sängen så chansen att jag sku ha tagit mig till gymmet fanns inte ens. Nu är jag nog nästan dagligen ut och rör på mig så gott jag kan! Jag vet int ännu hur jag (Robert) kommer lägga upp min träning. Det är ju han som ska göra upp min träningsplan eftersom han är den kunniga inom det området, lite som att ha en egen pt, lyx! Jag litar fullständigt på att han ska få mig i topform! Får se hur det blir med träningstips och sådant i bloggen, visst kommer jag låta er "följa med" på min "resa" men jag vill ju inte heller att bloggen blir nån träningsblogg eftersom jag själv tycker dom bloggarna är världens tråkigaste. Men eftersom jag kommer träna mycket så antar jag att träningen nog kommer att tas upp i bloggen jo! Och om ni är många som vill att jag skriver om det mer ingående så kan jag nog säkert göra det också men det ser vi då :)

Här är en video jag filmade på Robert en gång då vi var på gymmet ilag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar