torsdag 6 mars 2014

Dagens fråga

"Saknar du att jobba om dagarna eller är det "skönt" att vara sjukskriven nu när 
du mår bättre och hinner förbereda dig och hemmet inför att babyn ska komma?"

Hmm.. Jag saknar väl int att jobba egentligen, visst sku det vara roligt att ha nått konkret att göra om dagarna, men jag skulle ändå int orka jobba inom vården nu, eftersom jag får sammandragningar bara jag böjer mig och hänger tvätt typ, så det sku nog bli lite jobbigt.. Och jag sover väldigt dåligt om nätterna så sku nog int ens orka upp på morgonen. 

Men nog kan jag ju erkänna att det är ganska så skönt att bara ta det hela i min egna takt, och pyssla på här hemma. Det mesta börjar dock bli klart inför bebisens ankomst så, ja, jag har ju int exakt mycket att göra om dagarna, haha! Min mammaledighet börjar 22 april.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar