torsdag 6 mars 2014

33+1 listan


1. Har du ett par rosa string?

Ja det har jag faktist! Med rosetter!!
2. Vem var den senaste du pussade? 
Paulo Roberto
3. Gillar du någon nu?
Nej.......
4.Vad gjorde du inatt?
Låg och lyssnade på paulos snarkningar och sen somna jag 
5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid?
Hehhehehe ja.
6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
Mmmm jaa int kan man väl bli annat :D men även lite rädd... Och överraskad oooch stressad
7. Klackskor eller sneakers? 
Förut klackisar men nu sneakers under min preggo period
8. Kjol/klänning eller jeans?
Hmmm jeans
9. Äkta hårfärg?
Jaaa hyöööödy, vete faan
10. Nuvarande hårfärg? 
Blond me stora tuttar
11. Frisyr?
Inte nu nej. No comemts, no.
12. Skostorlek?
38-39.....
13. Civilstatus?
Öppet förhållande (LOL NÄ men då jag var 15 visst jag int ännu va de betöd, så jag lag som relations status på fb "öppet förhållande" haha jag trodd att det betöd att "man var öppen med att man var i ett förhållande med denna personen, att man int skämses elr höll det hemligt liksom" :'D
14. Har du någonsin vart kär?
Jooo! Häärrrligt
15. Tror du på kärleken?
Tror på mig själv
16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
Nja, en gång!

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?
Ojoj va jag har krossat och stamppat. :( ..... Muhahahhah
18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
Hmmmmm nä (linn i love you)
19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
Jag är ytterst rädd
20. One night stand eller förhållande?
Förhållande daaaaahhhh. Så jobbigt dagen efter pipperiet då man vaknar nykter och ofräsch o bara; jahapp tack för pipperiet bäst du drar
21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Vild hemmakväll
22. Telefonkontakt eller face to face?
Assi mot assi
23. Har du någonsin velat ta livet av dig?
En gång :O
24. Har du någonsin gått på bio ensam? 
Jepp de va då jag vila ta live av mig.... Haha not. Näää jag har faktiskt int de
25. Saknar du någon just nu?
Mmm nä. SKÖNTÄÄ
26. Är du glad? 
Jo! Ska ju få en förevig myskamrat snart?! Kan man va annat än glad!?
27. Gillar du någon just nu?
Mmmmm gillar min killes tvättbräda. 8-pack!!! Fatta va lyx att int behöva hassa el på att ha igång tvättmaskinen.
28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
Hahahah jo. Då jag och två vänner var ut i vasa och hadd väl int riktit våra egna id:n om man säger som så....... En blev fast, vi andra två sprang för brinnkära livet och gömd oss i en roskis :') SÅ JÄVLA SPÄNNANDE DE VAR
29. Har du hund? 
Nej :'( vill ha en i framtiden dock. Kom på en bra ide härom veckan: vi väntar tills vår tjej är så stor så hon fattar att hon vill ha en hund, and i'm like: hööödy!! Vi skafar bara om du tar ALLT ansvar för den! Far ut o gå me den på mornen.. Ger mat osv osv osv!!!! O hon ba : okej ja looooovar. Så kan jag ha en hund o bara mysa med den å gå ut då det lustar >:) genialisk ide
30. Tror du på spöken? 
Nej som sagt tror int på gud lolololololo
31. Skulle du vilja väga mer?
Eh nej :D
32. Skulle du vilja dricka dig full nu?
Ööh ja?!! Sku ju vara fantastiskt efter 7 månader som ofrivillig nykterist!!
33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
Om jag int har nån att tala med så jo..... Om jag har nått offer nära mig som jag kan antasta med mina ord så nej.
34. Kan du vara på en fest utan att dricka?
Haha sjukaste listan. Men jo vafan int är man ju alkkis heller

1 kommentar: