torsdag 6 mars 2014

Black hair, don't care


Tycks? Kanske jag borde färga svart hår igen? Hehe. Nej jag tror faktiskt inte det. Ytterst tråkigt med svart hår på min hjässa. Shiiiittt asså vad jag ha varit slut idag! Var ju till rådgivningen, och ägen dit alltså.... Ville ba ta cykeln och släng den i diket och sätta mig ner på vägen. Blåst ju som fan! Man tog ett tramptag, for fram en meter och sen var det som att cykeln helst sku ha velat backa.... MEN jag kom mig fram tillslut. Efter ett jävla kämpande. Lät som nån överviktig säl då jag kom fram. Hehehe tur att jag fick sitta och pusta ut en stund innan jag sku in....

Okej vad kom vi fram till vid rådgivningen? 
- Viktuppgång ca 9 kg.........
- HB 124 
- RR bra
- Livet leker
- Babyns hjärtljud 132-150
- Babyn ligger med rumpan neråt. fötterna på höger sida och huvudet på vänstra
- Mmmm jaa det var väl ungefär det väsentliga



Efter rådgivningen for jag till Cissi och Linusas. (LinuSAS hahah. Nån annan än jag som tycker vissa namn är lite svåra då de slutar på S? Det blir sådär: Hmmm hur ska jag säga att det är hans?? MarcuSAS, EliaSAS, HanneSAS.... De låter så dialektigt och fult! Kanske man bara ska ska säga LinusS??? Hur gör ni??) Okej nu kom jag av mig. Jåne, for till Cissis, låg där och svälld och sen for vi till loppis ett varv! Hitta dock inget, förutom blommor. Men de ska jag köpa en annan dag. Sen for jag hem och låg ner i 15 minuter innan killen kom hem...... Och då måsta jag stiga upp :'( Hehe. 

OKEJ SORI om ni int vila veta vad jag har gjort idag. Hatar själv bloggar som bara räknar upp Idag for jag till.. Sen for jag till... Mmmmm sen kom jag hem och....... Man ba ??? Hehehe. 


Nån som har tips på nån bra låt? Den behöver int vara NY!! Den får nog vara en gammal klassiker som aldrig blir skit! PLEASE, give me sooommeeee. Hatar mina nuvarande playlists.... 
Och ändå hör jag på dem. Tragiskt.
Jag vill få sånhär feelis av låten: 





2 kommentarer:

  1. Ja vet ju int riktit va du e för musiktyp, men här om dan när ja shuffla min lista hörd ja plötslit en klassiker som man bara kan bli på bra humör av; Junior senior- move your feet. Å en annan som å påminner mig om gamla goda tider e Outkast- hey ya! Skönt me vårfeelis å lite spring i benen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en klassiker, det har du rätt i! Den påminner mig om filmen "White chicks" :D Outkast sitter heller aldrig fel!

      Radera