torsdag 6 mars 2014

.. En strimma hopp?

Alltså, jag får nå fel. Har hur läng som helst försöka hitt var man får bort ramen runt bilderna man lägger upp men NEJ! Fan jag blir så frustrerad :( Int råk nån av er veta hur man ska göra? Knappast..... Så fult och jobbigt! I min förra blogger blogg så fick jag bort den, efter många om och men, men jag minns int hur man gör nåmer!!

// Frustrerad kvinna

Ser ni ramen runt bilden!?
 STICK OCH BRINN ÄR DET ÄNDA JAG HAR ATT SÄG ÅT DEN!


Passande bild till inlägget, helt glad hehehe.
Nä, int vet jag varför jag postar dethär inlägget ens, kanske jag har en strimma av hopp att nån av er ska kunna hjälpa mig i nöden... Men jag tvivlar :'(

EDIT: WOHOOOO \m/ JAG FICK BORT DEN JÄVELN

3 kommentarer:

  1. Jag har samma problem, har stört mej på de i eeeviiigheter!! :o hur får man bort de??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså jag tappa nerverna 100 ggr och dro bort hälften av mitt hår innan jag fick inse att, ok de e bara att byta mall. Så jag böt från "simple" till nå .. bildmall? Man måst förhandsgranska mallarna tills man hittar en som INT har att de kommer en ram runt bilderna.. De ska no också finnas nån kod man kan radera men fan heller att jag hittar den jäveln!! :@

      Radera
    2. Ahaa jo de visst ja nog, men då ja sku int vila byt mall haha :D sku vila ha en kod som du säger. Kanske ja måst byta ja också... de e SÅ irriterande me dendär jäkla ramen!!

      Radera