torsdag 6 mars 2014

Känner mig som en gammal gubbe i kalsare o nätipajto

Som dom uppmärksamma kanske lagt märke till, så ändrade jag om lite på bloggen. Var tvungen att göra det för att få bort dendär jävla ramen som jag stört mig på i typ 1 år. MEN NU ÄR DEN BORTA OCH LIVET GÅR VIDARE! Wohooo \m/ Nu känns det ju roligare att blogga igen! Tur för mig, och er muhhahha! Okej, nu ska jag hoppa i duschen med killen som kom hem från träningen, sen blir det kvällsmat. Kan int fara och sova utan kvällsmat nuförtiden, för då måst jag alltid stiga upp mitt i natten för att äta. Och vet ni hur det känns? Det känns som att jag är en såndär gammal gubbe som stiger upp mitt i natten, går med kalsare och nätipajto till kylskåpet och blir bländad av lampan, plockar ut en länkkorv och en öl, sätter sig i fåtöljen och ser på tv en stund.. MITT I NATTEN!!!! Och så känner JAG mig!! Skäms liksom helt. När jag berätta det åt Robert tyckt han jag var löjlig och rolig och sa att de är klart jag ska äta på natten om jag är hungrig.... Men alltså de känns så snuskigt, haha. 

Ok jag har nå fel de kan jag erkänna. Ja just de ja, duschen var det ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar