måndag 31 mars 2014

Dagens frågor

Anonym sa
När går du på mammaledigt? Så spännande att följa med din graviditet, bästa mammabloggen jag läser! Bra inlägg och bra uppdatering! Speciellt roligt nu då jag själv är gravid! (Bara vecka 7 men ändå ;))
Hej på dig! Och grattis till 7 avklarade veckor! Även fast man bara är i vecka 7 är man ju lika gravid för det! :) Hoppas du får må bra och att allt kring graviditeten löper problemfritt! Jag går på mammaledigt 22 april. Tack ska du ha *hjärtat mitt smälter bort* Va snällt sagt! Kram

Anonym sa
Haha alltså huur funkar dedär med tankekraftshelikoptern?? :D
Jaa du! Jag hadd alltså en sort sensor på mitt huvud som mätte min hjärnaktivitet, och denhär sensorn var kopplad till en telefon, där hjärnaktiviteten syntes, och från telefon gick då uträknade signaler till dendär bollen man sku lyfta, för att den då sku veta om den sku lyfta eller sjunka. Lite svårt att förklara och jag förstod nog int det helt själv heller men hehe. (En parentes är att precis när jag sku göra detdär så hadd den gått sönder efter att den hadd slagit så hårt i marken, så den funka int. Och jag satt där och bara fösöka fokuser men fan heller att den rörd på sig, så tislut sa jag "Men vafaan e de här?! De funkkar ju int? Jag är ju jättefokuserad!!" Så då märkt Reidar att det int alls koppla med telefonen nå.. Så då fick jag ta om då dom fixat det, men då var jag ju helt ofukuserad och nervös så då gick de skit för mig :( )

Anonym sa
Hej! Hur kommer det sig att det blev just ni fyra som ställde upp i programmet tillsammans? är ni kompisar annars också? kan du berätta var, hur och varför ni bestämde er för att ställa upp? :)
Hello! Jaa du, Sara svara i denhär artikeln (länk) att Pessi hadd fråga på bloggen sin vem som ville va med  hennes lag, och att hon hadd anmält sig frivillig då, så jag vet int om det var så som Sara "kom med" men för mig och Janica var det nog så att Pessi fråga om vi ville joina laget. Pessi hadd varit på en musikvideo inspelning, där Tage hadd varit (som hade hand om castingen till programmet) och han hadd då frågat henne om hon ville sätta ihop ett lag. Jag och Janica har gått i högstadiet tillsammans men var inte vänner på det sättet utan mer bekanta.. Jag och Pessi var nog bara vänner sådär "över bloggarna" och jag och Sara känd int varandra alls. Var väl nog egentligen bara Janica och Pessi som var vänner från förr! 

Här är mejlet där Pessicat frågade om jag ville vara med i hennes lag, och får man ett såntdär smickrande mejl kan man ju bara inte tacka nej!? Så jag svara nog ganska mesama utan destomer betänketid eller info att Joooo klart jag vill vara meed! Jag kan ju int svara för dom andra, men om man blir tillfrågad att ställa upp i nått sjukt random grej som endast göra för att det ska vara underhållande, ja, då fan är det nog bara att ställa upp! Man måst kunna bjuda på sig själv, och man lever ju bara en gång ;)


(Klicka för större bild)
Anonym sa
var du gravid när de spelades in?
Nepp det var jag icke :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar