torsdag 13 mars 2014

Dagens preggo

Hejsan hoppsan! Idag har jag varit med Sofia hela dagen. Vi var på kaffe och sen gick vi i affärer, det lilla utbudet Jeppis har att erbjuda tar ju dock ganska snabbt att plöja igenom! Jag har nu äntligen skaffat mig en ny bh (lolololo borde nog ha köpt för ca 2 kupstorlekar sen....) men så jo! Det känns ju bra. Vi var till den nya affären HomeFun. Trodde dock dom sku ha mer mammakläder, men tydligen var det nog mest barn kläder dom satsar på. Men jättemycke fina sådana! Sen var vi till Wautsi där jag köpte en kofta, som var på -70 %, me likey ;) Sen hittade jag också en halare som vi kan ha bebisen i då vi kommer från BB, har länge tänkt att vi nog borde ha en. Och den som kom i mammalådan var nog allt för stor för en nyfödd, men nu hittade jag en supergullig från Newbie! Och den var på rea så den kosta bara 20 euro. Ska visa den, men nu måst jag laga mat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar