torsdag 20 mars 2014

Dagens Preggolisch! Ett fynd i garderoben

När jag sku klä på mig här för en stund sen, tänkt jag att hmmm kanske jag kan kolla om jag sku ha nått lite finare/vårigare som kaaanske sku gå på mig nu fast jag är preggolisch. Och joo! Jag hitta ju en topp som jag egentligen int använt så mycket förr, då jag inte var preggo, dels för att den var så lös över magen och dels för att den har ett så aggressivt gv! Men med en säkerhetsnål och en kagge så fixade jag ju det lätt! Nu fylls tyget över magen ut och tuttarna tyngs int upp i folks face! PERFA!

Sååå.. Nått jag ju int brukar köra ofta i bloggen, jag ger er, dagens Preggolisch!



Alltså, haha jag hatar att ta selfiEs. Jag är bara bra på att ta såndär löjliga selfiEs. Inga seriösa. Så det kan vi ju minnas. Vissa är ju jättebra på att ta dessa, och kommer helt in i en selfiE koma och tar typ 60 bilder efter varandra, men jag tröttnar efter 10 och bara OK nu måst nån va bra vittu jag ger upp. Så därav lägger jag int så ofta upp selfiEs i bloggen. (Älskar dock ordet selfiE) (Älskar också att min hud ÄNTLIGEN börjar bli bättre efter en period av TROTS och överdrivet mycket graviditetsbläääää på sig.)
Nej, nu lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar