måndag 10 mars 2014

Favoritbloggar


Minns ni då jag lista mina favoritbloggar i december? WEELLL... Den listan har ju ändrats radikalt. I min förra lista hittade vi Annika, BlondinBella, Paula, George och Svenskabloggares...

Weeeelll. Kan ju säga att hälften har fallit bort! 

Såhär ser min lista över favoritbloggar ut i dagsläget: 


Annika håller sig ännu kvar på listan, och BTW hon kom idag ut med att dom ska få en liten baby i familjen! Adrian och Noella ska alltså få ett syskon till! Stort grattis till hela familjen! :)


Vanja, ååh ända sen första gången jag såg ett avsnitt av Gravid vecka för vecka så har jag totalt älskat henne! Så cool och fräsigt kvinna! Och hennes lilla Iggy, sötare bebis får man ju leta efter!!


Dessie, som har fått sin lilla gulliga baby! har läst hennes blogg väldigt länge men det är väl först nu jag gillar den på allvar, kanske för att jag känner att vi har mer gemensamt nu!


Pessi, well för att hon har sillisar? Daah. Hehe Nej (I). Pessi är skön både i bloggen och IRL. Blir kul då ni får se oss tillsammans nästa måndag i SIMON va va va? Vi var ungefär.. på samma nivå :') No offence Pessi. 


Svenskabloggares håller sig kvar, bra ställle att hålla koll på vad alla bloggare gjort utan att behöva surfa runt i en timme! Tumme upp!

Okej.. Sååå varför har dom som förut var på min favvolista nu fallit bort? De kan man ju verkligen fråga sig, för alla vill väl va på min favorit blogglista, ehm.. 
Nej men ok Blondinbellas blogg går jag int ens in på längre, gillar int henne, INT ALLS. Hon är underlig och allt ska vara så perfekt. (Everybody is like: MEHH CARRO!! KANSKE HENNES LIV FAKTIST ÄÄR PERFA?! Jaha, ser jag ut att bry mig? Nej. )
Paulas blogg, mmmmmm nej tack. Den är sjukt tråkig nufötiden. 

Mm int är det lätt att ha en blogg som är bra hela tiden, det vet jag mycket väl! 
Kanske blir dom bättre nångång igen.. 

MEN HÖRNI!! JAG VILL HA FLER FINLANDSSVENSKA BLOGGAR ATT LÄSA!! 
GE MIG TIPS? Jag älskar att läsa bra bloggar, så kanske du har nån på lager som du tycker mycket om, eller kanske DIN EGEN??? TIPSA NU FÖR I HILVITI!!!!

9 kommentarer:

  1. Svar
    1. SANT! Gillar bäst dina åsiktsinlägg ;)

      Radera
    2. Hehehe de no lugnt men ja tänkt kör lite propaganda. men TACK ;)

      Radera
  2. haha men aaaaw vad ÄRAD man blir att man får vara på din favvo lista även fast int ja har preggo/baby/familj/ blogg :') (när jag läst de första raderna så tänkte jag näää nu vill ja int läsa nå mer dehär inlägge fö ja blir skitsur om int ja får vara me på hennes topplista o de kommer ja ju int vara fö ja int e preggo!!!) men aaaw fick ja vara där endååååå <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :DD Som att jag bara sku läsa preggobloggar... Neeh. Klaaaart du ska vara med på min lista!!

      Radera
  3. åh, jag hänger med! Tack, och tack för grattisen. Nu kan jag ohindrat babbla sönder babyprat här på din blogg "när jag har orsak", hehe. Fast hindrad att babbla verkar jag ju aldrig vara ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo det ska du göra! Blir alltid lika glad då jag ser att jag har en ny kommentar av dig, klokan kvinno dehä Blomqvistas Annika ;)

      Radera
  4. Maria Frände har en av de bästa bloggarna i svenskfinland just nu tycker ja, så gör ett besök på www.tidstjuven.com om du int redan bruk kik in :)

    SvaraRadera