måndag 17 mars 2014

Förslag på vloggar? Och en gammal klassiker

Hello ma ghetto bitches!! 
(Mamma ba: Nämen Carro!! Int får du ju kalla dina läsare till ghetto bitches!)

Jag fundera, det var ju några av er som tyckt att det sku vara roligt om jag gör videobloggar oftare (eller vlogs som det heter i blogg-världen ;)) Men, om jag ska göra såna, måst jag ju ha nått att tala om eller visa upp

Sååå, om ni ger förslag på vad ni vill att jag vloggar om så ska det väl gå att ordna! 
Annars är det ju lite tråkigt om jag bara sitter och stirrar in i kameran.... 
Nått speciellt ni vill jag ska tala om, visa upp eller kanske ja, nått helt annat? 
Kommentera isf, så ska jag se till att fixa det! 
(Om de e normala förslag alltså, jag vill ju int göra nått videoinlägg 
där jag typ dansar eller sjunger hehehehe.)


Sålänge ni funderar på det kan ni ju se på min gamla klassiker. 
Sånhäna videobloggar gjord jag förr! Haha. 
Här är en kontaktannons, tror nog det var pga denna Robert blev intresserad, helt klart.

 

Sen är ju också denna en gammal favorit..
 

9 kommentarer:

  1. Har sett dendär "kontaktannons" många gånger förr då den va "ny" och dör ännu av skratt åt den :DDD "ja lova me sjölv ti int pyyl... he gaar int!" HAHAHA!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaaa den blir nog aldrig dålig! Så sjuk :D

      Radera
  2. hahahaha! kan int slut ti skratt!! dör åt dej haha

    SvaraRadera
  3. Mera såna där roliga videor som ovan! :D

    SvaraRadera
  4. Hu blev de me adoptions svaren?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inlägget som ett utkast faktsit! Ska fixa det idag :)

      Radera
  5. Du kan göra videoblogg där du berättar din "gravidstatus" (som i inlägget igår) och visar magen och sådär :)

    SvaraRadera