måndag 17 mars 2014

Wohhoo, ledigt!






Såja, nu är ordningen återställd här hemma. Killen står fastkedjad vid spisen igen! Heheheh skämta bara. (nivet, dom där kvinnoförnedrande skämten om att kvinnor har bara en plats  i hemmet, fastkedjad vid spisen?? Lolololo.) 

Ovan är lite bilder från min älskade villa i Vexala, här var jag hoppas vi ska kunna vara supermycket i sommar! Åh känns så himla lyx att få vara ledig och int behöva jobba denhär sommaren, helt overkligt ju! Får fara till villan när jag vill och bara leva loppan! Förra sommaren sög verkligen då jag jobba 100 % och int hadd nån bil i Vasa.. Som tur var så var ju min kille väldigt givmild och låna bilen åt mig ibland! Annars sku jag väl ha ruttnat bort där i lägenheten och på jobbet. Men nej, annat blir det denna sommar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar